intressanta saker

  • emma gick på bästa step-passet hittills i LLN, det var en gubbe i pensionsålder som höll i det
  • jag har tvättat för andra gången, en maskin + torktumling = 5,60 €
  • marijuanalukten sipprar in i mitt rum kanske varann kväll, ganska äckligt när man försöker somna
  • jag har varit det närmaste stressad jag kommit i LLN idag
  • snart väntar ett 2-veckor långt påsklov i Sverige
  • inga tentadatum har dykt upp så långt ögat når
  • inget glas har fått följa med mig hem på länge
  • amsterdam var lite atmosfärlöst, eller så tittade jag inte på rätt ställe
  • jag gillar en låt av pitbull och en av miley cyrus, både lite för mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0