Rumsuppdateringar

Jag har tagit gratisplanscher, köpt en kudde, tagit vykort och snott en bild från toalettväggen! Det börjar bli lite hemtrevligt på mitt rum, men det känns fortfarande mer som en kvart än något jag skulle vilja betala 250 euro för i månaden..









Idag har jag faktiskt pluggat lite! Senast lite passé composé (prov fredag). I brand management kan man säga att jag inte riktigt hade gjort like mycket som de andra (eftersom jag inte hade gjort något alls) men klarade mig ur det genom att komma på vad som skulle vara speciellt med vår produkt :) där gick jag från sämsta gruppmedlem till bästa på bara 10 minuter!

Varför plugga vid skrivbordet när man har en säng?

Psst, ser ni vad stora kuddarna är i Belgien?

Nu ska jag testa Tae Bo på gymmet, igår gick jag på mitt tredje indoor trainingpass. denna gång hade tränaren ingen musik till. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0