CJ-helg

Idag kommer CJ hit. Dessvärre slutar tågan gå så fruktansvärt tidigt här. Fem minuter efter att han landar går bussen från flygplatsen som vi måste hinna med. Detta ser jag som en omöjlighet, så jag luskade reda på en minibussservice som ska skjutsa oss hem till mig för 44 europeiska pix. Det suger lite. Men det är bra att han kommer hit idag :)

Helgens program ser ut såhär:

Fredag: upphämtning och ölprovning på det mysiga caféet ovanför ett tvättställe (man får prova alla trapistöler)
Lördag: Bryssel, men Manneken Pis, Grand Place, ev. deras triumfbåge och sedan Delirium för hela slanten
Söndag: Crepe-frukost på crepe-stället. Är vädret ok vill jag visa skogen. Annars är LLN dött på helgerna.


Den här veckan har mest bestått av lite skola, lite öl, lite cerlces och lite träning. En ganska bra vecka! Just ni bara väntar jag på att tiden ska gå. Mitt tåg till flygplatsen går om 3 timmar och 30 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0