Välkommen till Emmas blogg!

Det känns lite töntigt att skaffa en blogg, men jag tänkte att det kanske är kul för andra att läsa vad jag gör och dessutom kommer jag komma ihåg allting mycket bättre om jag dokumenterar det med bild och text.

 

Läget är såhär:

 

Jag är min fjärde dag här i Louvain-la-Neuve i Belgien, några få mil söder om Bryssel. Här ska jag plugga i vår på Louvain School of Management som ingår i Université catholique de Louvain. Tanken är att jag ska läsa kursen som kan ingå i min examen från Linköping samt lära mig lite bättre franska. Terminen börjar på måndag och jag kommer förhoppningsvis hem någon gång under juni, men som allra senast i början av juli.

 

 

 

Vad som har hänt de första dagarna här tänker jag berätta senare, nu är det dags att gå ut i solen för att äta lunch!


Kommentarer
Postat av: seejij

Finns det vatten i Louvain? konceptigt...



2010-01-31 @ 18:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0