à la cour du palais

Idag har jag sjungit solo på franskan, vi ska uppträda med låten à la cour du palais. Hur kan de tvinga folk till det? Som tur var, var jag inte sämst. Stackars australienska killen fick kommentaren:

- Det är nog bättre om du mimar på uppträdandet.

Annars så är det riktigt vårigt här, när solen kommer fram snudd på somrigt. Idag påstod min dator att det var 17 grader, det kan faktiskt stämme :)

Igår hann jag med 4 cercles på en kväll. Först Chez Adele, som har Leffe-vecka, sedan Cesec följt at p'tit Casa och la Casa. Snacka om att jag var trött imorse! För att ta igen oss satt Tove och jag i två timmar och stirrade ut över dypölen, som var en sjö innan de tömde den, och tömde varsin burk cola. Man ska alltid unna sig att dricka det man är sugen på. Men idag gick jag emot det när jag var sugen på kaffe och iskaffe samtidigt.

I helgen blir det Amsterdam. Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0