Bruges/Brugge/Brygge- och Gent/Ghent/Gand-collage!

Bilder!

Jag sitter på en föreläsning i Corporate Social Responsibility. Föreläsaren betonar varje ord som om varje ord var det sista ordet han sa i sitt liv. Allt kan inte vara livsviktigt så jag lyssnar lite halvt bara. Skrev precis tre franskaprov på 15 minuter och är lite prov-adrenalin-hög. Det gick bra!

Här kommer ett Brugekollage! (jag är för lat för att ändra bakgrundsfärgen)


Och ett från Gent:


I helgen var jag i Sverige. Vistelsen kan sammanfattas med:

Snö, Spya, Norrköping, Swebus, Bio, Pitcher's,
Hosta, Kvinnersta, Doris, Tacos
Melodifestival, Dipp, Godis
Istappar, Rotfrukter, OS,
OS, OS, OS
och en hemskt massa CJ :)

Veckan bjuder på:

IKEA-besök och Parissemester, den kommer blir bäst :)

Kommentarer
Postat av: CJ

OS va the shit. Fan att det är slut! Och fan att Kanada vann hockeyn.



ps. den 28e ska jag på dop. ds

2010-03-02 @ 18:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0